VELKOMMEN TIL KUNDESERVICE

Vi er her for å hjelpe deg.

Her finner du spørsmål og svar på det aller meste vedrørende A Klinikken for deg som pasient og samarbeidspartner.

A Klinikken er i gang med å digitalisere sine portaler. Målet vårt er alltid å være ledende på digitale helsetjenester. Du vil derfor i nær fremtid gjennom mobilen din snakke med din fastlege & sekretær, bestille time, spørre etter dine blodprøver, samt fornye medisiner på vår nye digitale plattform.

Bestilling av time eller resepter.

  • Hvordan fornyer jeg mine medisiner?

    Du kan fornye dine resepter ved å fylle ut skjema under. Vi fornyer alle reseptene en gang i uken.

    Skriv dine medisiner her.

    Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Emne

    Melding

  • Hvilken resepter kan jeg bestille?

    Du kan kun bestille forhåndsgodkjente resepter avtalt mellom deg og din lege. Vi fornyer ikke A- og B- preparater på nett eller telefon. Dette krever personlig oppmøte og vurdering av lege.

  • Kan jeg bestille en henvisning eller sykemelding på telefon eller nett?

    Nei, både sykemeldinger og henvisninger krever en personlig og individuell vurdering. Du må til konsultasjon hos lege for å få utstedt en sykemelding.

  • Hvordan bestiller jeg time?

    Du bestiller enklest time ved å bruke våre timebestilling her. Du kan booke time hos din fastlege, legevakt, psykolog, fysioterapeut eller klinisk ernæringsfysiolog.  Bestill time

Fastlege på A Klinikken

  • Hva koster en konsultasjon hos fastlegen?

    Konsultasjon hos fastlegen koster 152 kroner. Du må selv betale utgifter som ikke er godkjente egenandeler. Dette kan være utgifter til bandasjemateriell, utstyr eller henvisning.

  • Kan jeg stille legen min spørsmål?

    Du kan stille legen spørsmål ved å fylle ut skjema under. A Klinikken gjennomgår spørsmålene 2 ganger i uken. Husk å ikke dele sensitiv informasjon

    Skriv spørsmålet ditt her.

    Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Emne

    Melding

  • Kan jeg bruke frikort hos fastlegen på A Klinikken

    Ja det kan du. Husk at frikortet kun dekker godkjente egenandeler. Utgifter til bandasjemateriell, henvisninger og utstyr som er nødvendige for din behandling dekkes ikke av frikortet.

  • Hvordan bytter jeg fastlege?

    Dersom du har rett til fastlege, kan du selv bytte til ønsket lege hos oss på helsenorge.no eller ringe 800HELSE (800 43 573).

Åpningstider

FOR FASTLEGE

Legevakten, spesialistene og behandlerne er åpne Mandag til Fredag mellom kl 08:15 til kl 21.00 .

Lørdag 10:00 til 17:00, Søndag 12:00 til 17:00

Vi gjør oppmerksom på om at ting som angår fastlege, vil ikke bli betjent på denne linjen.

LEGEVAKT – SPESIALISTER – BEHANDLERE

Legevakten, spesialistene og behandlerne er åpne Mandag til Fredag mellom kl 08:15 til kl 21.00 .

Lørdag 10:00 til 17:00, Søndag 12:00 til 17:00

Vi gjør oppmerksom på om at ting som angår fastlege, vil ikke bli betjent på denne linjen.