Våre fysioterapeuter er offentlig godkjent autorisert helsepersonell, og har minst 3 års høgskoleutdanning og 1års turnustjeneste. Fysioterapeutens kunnskapsfelt er kropp, bevegelse og funksjon, og er ekspert på plager i muskel-og skjelett-systemet. Fysioterapeutenes valg av behandling er individuelt knyttet opp mot hver enkelt pasient der behandlingsform og valg av tiltak baseres på en grundig anamnese, funksjonsvurdering og undersøkelse. Våre fysioterapeuter behandler pasienter i alle aldre og kombinerer gjerne ulike behandlingsmetoder for best mulig effekt. Tiltak kan innebære passiv behandling med ulike bløtvevsteknikker, akupunktur, trykkbølgebehandling etc, og aktiv behandling med individuelt tilpassede øvelser. Vi jobber både med årsak til plager og direkte symptom-behandling. Våre fysioterapeuter holder seg faglig oppdatert, og sørger for at du som pasient til enhver tid får best mulig behandling for dine plager.

Du trenger ikke henvisning for å få time hos våre fysioterapeuter. Du kan enkelt bestille første time direkte på våre nettsider eller ta kontakt med resepsjonen. Våre fysioterapeuter har kort eller ingen ventetid.

Våre fysioterapeuter kan hjelpe med

• Svimmelhet
  • Senebetennelser
  • Postoperativ behandling