“Vi tilbyr total helse i nærheten av deg.”

Nevrolog

Vår nevrologspesialist gir deg rask vurdering og behandling enten du kommer som privat betalende, gjennom helseforsikring eller med henvisning fra din fastlege.

Barnelege

Vår barnelege, utreder alle typer sykdom hos barn og ungdom,. Hun hjelper foreldrene om det er symptomer, utredning eller behandling. Hun har fordypning i lunger, allergi og eksem hos barn og leddproblemer.

Naprapati

En naprapat minsker smerte og gjenoppretter kroppens naturlige funksjon.

Fastlege

Vår fastlege er offentlig, og knyttet til fastlegeordningen. Alle som er registrert bosatt i en norsk kommune gjennom folkeregistret har rett til å stå på liste til fastlege.

Kardiolog

Vår hjertespesialist gir deg rask vurdering og behandling enten du kommer som privat betalende, gjennom helseforsikring eller med henvisning fra din fastlege

Psykolog

Alle mennesker kan møte på vanskelige perioder i løpet av livet, eller blir rammet av psykiske lidelser.

Fysioterapeut

Som fysioterapeut på A Klinikken kan vi mer enn å hjelpe deg med akutt smerte, eller langsiktig rehabilitering.

Vaksine

Vi har alle typer vaksiner som f. eks. mot difteri, stivkrampe, kikhoste, polio, skogflått og lungebetennelse.

Ernæring

Våre kliniske ernæringsfysiologer gir deg råd om kosthold for behandling av sykdom relatert til kostholdet.

Legevakt

På vår legevakt får du time umiddelbart – uten kø eller ventetid. Legevakten holder åpent på kveldstid og i helger, 365 dager i året.